Registrujte nalog na Kalorije.Net!    Prijava

Glavni meni
Novi članovi
Danilo 17.05.2013
Sharmantna 10.05.2013
FatmirK 10.05.2013
shaban007 02.05.2013
Irena995 29.04.2013
jovana44 28.04.2013
banjogm 23.04.2013
saskap 16.04.2013
deva 15.04.2013
IVAN983 15.04.2013

Kalorije.Net Forum Index
   Dnevnik članova foruma
  Tajin dnevnik

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

Bottom   Previous Topic   Next Topic
Poster Thread
  •  taja91
      taja91
Tajin dnevnik
Slučajni prolaznik
From
Group:
Registered Users
Pozdrav svima!

Već godinama sam na raznim dijetama , bezuspešno.Od skoro sam počela da čitam o tzv. low - calorie lifestyle koji se svodi na brojanje kalorija.Mislim da je to jedini način da jednom zauvek rešim ovaj problem.Nažalost,ne mogu to sama jer sam sklona varanju i emotivnom prežderavanju. Ovaj forum mi se čini kao nekakva grupa podrške. A i moram da priznam da sam popriličan početnik u svemu ovome i za sad ne znam kako ću ovo sa brojanjem.Svaki savet je dobrodošao.
Koliko sam shvatila trebalo bi da jedem u okviru svog BMR-a , nekad i 100 cal iznad i da uključim neku fizičku aktivnost.
Skoro sam radila krvnu sliku i hormone zbog nekih zdravstvenih tegoba i sve je bilo super.Tako su svi simptomi kao npr.hroničan umor,bolovi, potištenost,nervoza i još mnogo toga rezultat nezdravog života.Moram da priznam da mi je zdravlje mnogo bitnije od estetike tako da je ovo moj glavni pokretač.Verujem da će se mnogi ovi problemi rešiti kad prestanem da se prežderavam.
Da ne zaboravim, visoko sam oko 170 cm,imam 22 god.,studiram,i plašim se trenutno da se izmerim
Posted on: 06.02.2013 11:12
Create PDF from Post Print
  •  taja91
      taja91
Re: Tajin dnevnik
Slučajni prolaznik
From
Group:
Registered Users